dimecres, 5 de febrer del 2014

Vicis!

Jo, com a qualsevol mortal tinc vicis. Hi ha gent que té vicis dolents com el tabaquisme, l'alcoholisme o la religió, jo d'eixos m'he pogut controlar, un poquet de cada a les mil i així procure una vida sana i amena. Però tinc altres vicis que no manies, que d'això en tinc moltes i ja en parlaré ja... 

Per exemple una de les meues debilitats són els jocs d'ordinador, i sí, com més antics millor (això no vol dir que no m'haja viciat al Skyrim V). No sé, és possible que m'agraden perquè sóc un nostàlgic quan hi jugava de menut, o pot ser perquè en el fons sóc un Hippster als que tant critique. 



Siga com siga, la cosa és que m'agraden molt els jocs "vintage". El més antic que tinc en el meu haver, és el tZar, crec que és un joc desenrotllat per uns estudis Búlgars o per aquella zona per a la companyia FX. La cosa és que em vaig viciar per culpa del meu germà major (que no, no és pèl-roig, és moreno), em va agradar i jugava. Després, el deguera oblidar per a finalment rescatar-lo. 



Igual em va passar amb el mític Pokémon edició Roja, però amés de viciar-me el meu germà també ho va fer un cosí meu (el típic que li compren de tot sempre que ell ho demana...cabró..) i vaig descobrir el Rubí i el Roig Foc. Més en davant, em passaria el mateix, l'oblidaria per a rescatar-lo però aquesta vagada com a forma d'emulador pel PC.


 Ara mateix he rescatat de l'oblit un joc que em va introduir, un -podriem dir-li ex-amic- cabró. Aquest joc és el Port Royale 2, AKA PR2. És el qual estic completament viciat, i em pegue unes partides diàries, aprofitant que ja he acabat exàmens i és principi de quadrimestre impressionants. Ja he aconseguit en menys de 4 dies arribar a vora de 20.000.000 de doblons en total, colapsar el sistema que he plantejat i tornar a resorgir i superar la marca anterior però sols en efectiu. esomence a avorrir-lo ja que m'està anant amssa bé i els pirates ja els tinc controlats. Però, de totes formes és un joc símple disenyat per a xiquets. Així que no és molt complicat guanyar-hi. M'estic plantejant de desinstalar-lo i ensenyar-me a jugar al Patrician III, que he sentit que és semblant al PR2, però més complet i complicat.


No sé si es podrien classificar els meus altres vicis com a tal o com a manies, però crec que s'aproxiamen més cap a manies, així que ja ho deixaré per a un altre dia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada